Pengumuman Penting(sticky post)

Silalah jenguk2 blog usang lagi
dimamah usia ni...
BACA,KOMEN boleh
COPYCAT jangan sekali

Friday, November 19, 2010

Aktiviti Habis Pengajian 1: Keluar Bersiar-siar


Salam satu Malaysia..
hari ini aq nk cerita sikit
setelah beberapa hari dah sampai di Kuala lumpur a.k.a KL
baru ari ni aq kuar rumah untuk memenatkan diri bersiar2 dibandaraya yg gah kebanggaan malaysia..

sebenarnye tujuan kuar ari ni
untuk aq antar cek "lappy aq yg mengade"ni wat hal
time kemarin nk update blog tetiba dy terSHUT DOWN
dengan sendri nye..pastu trus xbleh on
tu pasal lah nk g jmpe "doktor pakar"
tp bile dh jmpe "doktor pakar"
dengan tiba2 :lappy yg mengade"
ni bleh di ON kan...
aq pun musykil..huh
uhu

tp xpe lah bleh cuci2 mata jgk kan d
lm SG WANG..
biar duit xde pun korek r jugak kt mane
terjmpe r 1 skirt ni..suke sgt..hahaha
mcm yg COTTON ON punye tp clon jew r kot..
tp xpe yg pnting aq puas hati
pas2 time nk g bayar 2 bleh plak sangkut ngan bracelet set
ada mcm FOREVER21 punye kot..hahha
pe lagi rembat r skali

ya dan ini hasil pembelian nye...
yg BARU DIBELI HANYA SKIRT & BRACALET

dah penat memusing lepak2 jap bersama
siGEMUK saya a.k.a ADI FIKRI

kami pun blik..

odw blik trafik jam plak pe lagi sruh
siGEMUK capture picture aq time drive..hahaha

Pabila malam menjelma aq & family aq g dinner bertempat di dagang avenue

dan hanya picture aq ngan mama sahaja diambil..
sorry ye en.ABAH

selamat malam semua..=)

No comments:

Post a Comment