Pengumuman Penting(sticky post)

Silalah jenguk2 blog usang lagi
dimamah usia ni...
BACA,KOMEN boleh
COPYCAT jangan sekali

Saturday, November 20, 2010

Aktiviti Habis Pengajian 2:Shopping bersama Mama Berhabuankan PIZZA


Ye pahbedoh..huhuhu

Salam semua
ye mlm ini mari kite bercerita lagi
hahahaha
perasan x semenjak 2 menjak ni
aq rajin no mengUPDATED blog
almaklum r orang bau abs blaja macam ni lah
kot kerjaan dowg

Tp xpe yg penting aq happy kn2
dengan cerita2 yg telah berlaku,sudah berlaku dan akan berlaku

So hari ni aq nk bercerita tentang SHOPPING BERSAMA MAMAKU
huuuuuuhhh sungguh memenatkan
tp xpe dah lama x bershopping bersama mama
dh lame xgaduh ngan mama dlm market
dh lame x "mengepau" mama
dengan cara amik jew ape yg aq nk..
hahahaha
(sowie r mama ank mu mmg begitu)

lokasi bershopping hari ni dekat CARREFOUR blakang rumah jew
hahahhahaha..(macam lah g shopping pavi kew the curve kew)
sebenarnye tujuan utama g shopping hari ni
nk mencari GEROBOK BAJU aq
pusing punye pusing last2 beli kt kedai perabot jgk

dan ini lah picture yg dpat di curi semasa di CARREFOUR

beli2 barang skit untuk masak
g cari GEROBOK
pastu trus balik rumah

sampai jew kt rumah mama cakap
"yaya kemas bilik,kemas baju2 kang nk bawak masuk almari baru"
dan mama berkata lagi
"klu xkemas mls sgt xpayah makan pizza mlm ni"
oooo tidak dengan kadar segera aq pun mengemas r ape yg patut
adoyai banyak nye lah baju..
bleh x klu aq nk buat jualan bundle depan umah

hahahahaha
meh kite tgk keadaan bilik yg bersepah mcm sarang tikus
bagaimana keadaan sebelum dan selepas

sungguh penat hari ini ye kawan2...
siap2 mengemas
tgk jam
fuuyoo dh kol 10.45 pm
giler lame mengemas
hahahha
mmg puas hati r mengemas owg kate
siap2 kemas mandi
mama panggil turun
mama jerit "pizza dh siap"
ape lagi terjun bawah r...hahahah
xdelah trun dengan sopan satun lah..=)

Taaadaaa...PIZZAHUT MADE BY MAMA
xpayah susah2 nk bersiap,nk berake-up nk kuar umah
semata2 nk mkn pizza..
dirumahku sahaja dh boleh hanya berpakaian tido

mama buat pizza ni pun bkn sbb aq kne pakse kemas bilik tp
ada target utama yg dicari

ni owg nye:ADI FIKRI a.k.a siGEMUK
dy akan balik ke tmpat asl nye(menuntut ilmu) kemaman,terengganu
setelah tamat cuti hari raya korban

Target Utama:
Target ke-2:
abaikan jerawat dimuka
p/s:terima kasih mama sbb buat pizza yg sememangnye dh lama xmkn

oklah dh banyak membebel untuk entry kali ni
dan aq pun mula berasa mengantuk
SELAMAT MALAM DUNIA

Saya Rindukan Kamu Sayang...

No comments:

Post a Comment