Pengumuman Penting(sticky post)

Silalah jenguk2 blog usang lagi
dimamah usia ni...
BACA,KOMEN boleh
COPYCAT jangan sekali

Sunday, March 11, 2012

Officially 23rd years old: Sambutan terhangat abad ini

Salam blogger...
Sekarang saya sgt gembira dan teruja dgn apa yg saya ada sekarang
saya dikelilingi dgn insan-insan yg sangat menyayangi saya
dan begitu juga saya menyayangi mereka... :)
especially to my family dan lelakimasahadapan saya
sangat-sangat bersyukur di kurniakan seorang insan yg bernama MOHD RIDZUAN JAAFAR

Semperna ulang tahun saya yg ke-23 pada 6 Mar 2012 hari tu
lelakimasahadapan dh janji akan sambut bersama apabila dy pulang ke KL
sebab dy tiada di samping saya ketika hari istimewa atas sebab kerja
tp xpelah x kesah.... :)

Dan semalam kami keluar berdating bersama
happy sangat hingga tak terkata bila dpt jumpe si dy
hihihihihi (mengada betoiii)
ape lagi mulakan misi yg di rancang lah

Semalam pagi ke kedai kereta dulu untuk pasang hadiah "babyboi" saya terpancang muka ke gembiraan sudah
siap2 semua kami melepak dulu di NZ sbb lelakimasahadapan dh janji nk teman saya follow BFLM crew punya aktiviti
tanpa banyak bantahan dy pun ikot dan dapat juga saya kenal kan dy dgn crew-crew yg lain :)
lepas selesai semua ,saya dan lelakimasahadapan terus decide ke Sogo sbb si dy nk shopping sikit... dapat lah dy ape yg dy nak suka sangat dpt barang POLO ..hahhahaha dh tau dh bufday dy nnt senang kerja saya bg jer anything yg branded POLO kompem suka :)

Lepas penat saya teman kan dy turn saya plak dapat hadiah bufday..yeye
dgn muka malu ditambah keseganan yg melampau tersipu-sipu malu memilih hadiah hari jadi(hahahaha tlg lah percaya)
akhir nya yg jd pilihan adalah handbag ELLE dan wages NAUTINI
selain itu brg yg bkn official hadiah ada jugak :) dpt cardigan baru dan seluar kerja baru :)
thank you so much lelakimasahadapan...saya sangat gembira semalam

Lepas dh penat bershopping kami decide nk dinner dekat KG BARU
favorite place mkn chicken chop.. pe lagi pelahap dh lapor sgt :)
perut sudah kenyang ape lagi kami pun pulang



"babyboy" in the making

muka owg xde kerja semasa tunggu ketibaan crew yg lain

ni kerja part-time saya bila lelakimasahadapan
berada di dalam fitting room

K.A.M.I

The legend Chicken Chop in the Town
<3ILVSM<3

No comments:

Post a Comment